قوانین مقررات فروشگاه اپل تلکام

تعاریف اولیه :

کاربر: شخص یا سازمانی که در حال مشاهده وبسایت فروشگاه بوده و قصد خرید یا استفاده از خدمات اپل تلکام را دارد.

مشتری : شخص یا شرکتی که محصول یا خدماتی را از اپل تلکام خریداری نموده است.

فروشنده : درحال حاضر اپل تلکام، شخص یا شرکتی که محصول یا خدماتی را در اپل تلکام به فروش می رساند.

پس کرایه : در این حالت تمامی هزینه های مربوط به ارسال کالا به مشتری در زمان تحویل و توسط شرکت ارسال کننده دریافت خواهد شد.

فرانشیز: هزینه ای است که توسط مشتری در شرایط استفاده از گارانتی و بیمه دستگاه پرداخت خواهد شد.

ماده 1) احراز هویت

کاربر موظف است با اطلاعات سجلی و شماره تلفن به نام خود سفارش را ثبت نموده و با حساب بانکی به نام خویش آن را پرداخت نماید. پس از ثبت سفارش توسط کاربر، اپل تلکام اقدام به احراز هویت مشتری بصورت دریافت تصویر مدارک هویتی شامل یکی از سه مورد: کارت ملی هوشمند/صفحه اول شناسنامه/سایر مدارک هویتی عکس

 

دار می نماید. در صورتی که سفارش توسط شخص دیگری پرداخت شده باشد، مشتری باید این موضوع را به اپل تلکام اطلاعات داده و اقدام به ارسال یکی از مدارک ذکر شده به نام شخص پرداخت کننده نماید.

ماده 2) ثبت سفارش

ثبت نهایی سفارش فقط با پرداخت به صورت آنلاین مورد تایید است؛ و سفارشاتی که پرداخت آنها با سایر روش ها صورت پذیرد نیازمند تایید فروشگاه برای نهایی شدن سفارش می‌باشد.

ماده 3 ) پردازش سفارشات

با توجه به اینکه موجودی محصولات قیمت دار اپل تلکام براساس موجودی کالا در انبار اپل تلکام و همچنین انبار سایر تامین کنندگان درج شده است؛ در برخی موارد ممکن است پس از ثبت سفارش و واریز وجه، تغییراتی در موجودی (اتمام موجودی) و یا قیمت کالا (افزایش یا کاهش قیمت) توسط تامین کنندگان ایجاد شود. در این صورت سفارش به حالت تعلیق درآمده و مورد با کاربر هماهنگ و پس تایید مجددا وارد مرحله پردازش یا لغو می شود.

ماده 4 ) لغو سفارش

برخی از سفارشات اپل تلکام توسط سایر تامین کنندگان بصورت نقدی تامین می‌شود. بنابراین ممکن است قیمت یا موجودی کالا تغییر کند؛ در این صورت سفارش به درخواست مشتری لفو شده و مبلغ آن مطابق ضوابط سایت به حساب مشتری واریز خواهد شد.

ماده 5 ) گارانتی و مهلت تست

محصولات کارکرده داخل فروشگاه 24 ساعت مهلت تست داشته و پس از آن محصول مورد نظر وارد مدت خدمات پس از فروش می شود. خدمات پس از فروش محصولات شامل تعمیرات و رفع ایرادات اظهار شده توسط مشتری با پرداخت فرانشیز توسط مشتری انجام خواهد شد.

محصولات آکبند با گارانتی شرکتی، شامل هیچ یک از خدمات اپل تلکام نمی باشد و درصورت بروز هرگونه ایراد و مشکل، کاربر موظف به مراجعه به شرکت گارانتی کننده است.

ماده 6 ) مرجوع کردن سفارش

مرجوع نمودن سفارش تنها درصورت وجود ایراد در کالا کارکرده خریداری شده و همچنین ابلاغ آن ظرف نهایتا 24 ساعت پس از دریافت محصول توسط مشتری به فروشگاه اپل تلکام مقدور می‌باشد. پس از تایید مشکل توسط فروشگاه، کاربر موظف است تمامی متعلقات همراه ارسال شده برای مشتری شامل هدایا و تمامی لوازم جانبی همراه به دفتر مرکزی فروشگاه ارسال نماید. پس از دریافت کالای مرجوعی مبلغ سفارش مطابق با ضوابط سایت به حساب مشتری واریز خواهد شد.

ماده 7 ) عودت وجه سفارش

مبلغ تمامی سفارشات لغو/مرجوع شده پس از کسر کارمزد بانکی انتقال وجه به حساب مشتری که پرداخت را با آن انجام داده ظرف 48 ساعت کاری واریز خواهد شد.

ماده 8 ) محرمانگی اطلاعات

تمامی اطلاعات و مستندات ثبت و ارسال شده توسط مشتریان، نزد اپل تلکام محفوظ می باشد و تحت هیچ شرایطی در اختیار اشخاص حقیقی و حقوقی ثالث قرار نخواهد گرفت.

ماده 9 ) پذیرش قوانین

شخصی که اقدام به خرید محصول و یا استفاده خدمات اپل تلکام می نماید، بصورت پیشفرض تمامی قوانین و مقررات مذکور را پذیرفته و حق هرگونه اعتراضی را از خود سلب می نماید.