قوانین و مقررات

احراز هویت مشتریان

ماده 1) مطابق دستور پلیس فتا، فروشگاه اپل تلکام ملزم به احراز هویت مشتریان و تایید آن است؛ لذا اطلاعات وارد شده در هنگام خرید، بخصوص کدملی و شماره کارتی که با آن خرید انجام می‌شود باید به نام شخص خریدار باشد. درصورت مغایرت اطلاعات با یکدیگر، فروشگاه حق بلا اثر نمودن سفارش را دارد. پس از لغو سفارش ظرف مدت 24 الی 48 ساعت کاری مبلغ پرداخت شده به همان حسابی که با آن پرداخت انجام شده است عودت و واریز خواهد شد.

ماده 2) پس از ثبت سفارش مشتری ملزم به ارسال تصویر کارت ملی خود (شخص خریدار) به فروشگاه اپل تلکام است؛ در صورت عدم ارسال تصویر کارت ملی فروشگاه می‌تواند سفارش را بصورت یکطرفه لغو و مبلغ سفارش را به همان حسابی که پرداخت با آن انجام شده عودت و واریز نماید.

قیمت‌گذاری و موجودی کالا

ماده 1) در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در اپل تلکام، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای اپل تلکام محفوظ است. اپل تلکام در اسرع وقت وجوه دریافتی را طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت اپل تلکام می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.​

ماده 2) موجودی کالاهای اپل تلکام بعضا توسط تامین کننده ها اعلام شده و در سایت درج میشوند. لذا ممکن است پس از سفارش مشتری تامین کننده از ارائه محصول با قیمت قبلی ممانعت کرده و تامین کالا به درستی صورت نپذیرد، لذا در صورت عدم تامین کالا توسط اپل تلکام تا 24 ساعت کاری پس آن، سفارش بصورت سیستمی لغو شده و این موضوع توسط پیامک به کاربر اعلام خواهد شد. تمامی مبالغ پرداختی کاربر طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌شود.

پردازش سفارش ها

ماده 1) تمامی سفارشات ثبت شده قبل از ساعت 15 روز های کاری، در همان روز پردازش خواهند شد؛ و سفارشات ثبت شده بعد از این ساعت، در اولین روز کاری بعد پردازش خواهند شد.

ماده 2) سفارشاتی که در روز های تعطیل ثبت می‌شوند، در اولین روز کاری بعدی پردازش خواهند شد.

اطلاعات درج شده در سایت

ماده 1) تمامی اطلاعات درج شده در وبسایت اعم از: مشخصات فنی محصولات، تصاویر و … از منابع رسمی انتشار محتوا در وبسایت درج شده است. لذا در صورت مغایرت اطلاعات با محصول دریافتی فروشگاه هیچگونه مسئولیتی در این مورد ندارد.

گارانتی و رجیستری

ماده 1) تمامی امور مربوط به گارانتی و رجیستری محصولات مربوط به شرکت وارد کننده و گارانتی کننده محصولات است و فروشگاه اپل تلکام مسئولیتی از این بابت ندارد.

قوانین محصولات اکتیوشده (کارکرده)

ماده 1) ثبت سفارش و خرید محصولات اکیتوشده(کارکرده) به منزله قبول تمامی مواد قوانین و مقررات ذکر شده در ذیل می‌باشد.

ماده 2) تمامی سفارشات ثبت شده در وبسایت بدلیل تست و انجام کارشناسی فنی، پس از حداکثر 72 ساعت کاری پردازش خواهند شد.

تبصره 1-2) درصورتی که کالای تامین شده توسط کارشناسان فنی مورد تایید قرار نگیرد، کالا مجددا برای مشتری تامین خواهد شد و کالای جایگزین نیز توسط کارشناسان بررسی و تست خواهند شد. لذا در این حالت ممکن است سفارش مشتری کمی با تاخیر ارسال شود.

ماده 3) تمامی محصولات اکتیوشده(کارکرده) در زمان ارسال کالا توسط مجموعه اپل تلکام مورد بررسی و چک آپ قرار گرفته و با مستندات رسمی سلامت فیزیکی، سخت افزاری و نرم افزاری محصولات ثبت شده است. بنابراین وارد شدن هرگونه ضربه، آب‌خوردگی، باز شدگی و ایرادات از سوی کاربر، منجر به ابطال گارانتی تعویض محصول شده و فروشگاه اپل تلکام هیچگونه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

ماده 4) مطابق با قوانین فروشگاه، محصولات کارکرده به هیچ عنوان پس گرفته نخواهند شد و امکان مسترد کردن آن تحت هیچ شرایطی وجود ندارد.

ماده 5) به دلیل حجم سفارشات تامین کالا و موجودی محصولات کارکرده، ممکن است بعضا قبل از ثبت سفارش مشتری به اتمام برسند؛ در این حالت فروشگاه حق بلا اثر نمودن سفارش را دارد و مبلغ پرداختی مشتریان ظرف 24 الی 48 ساعت کاری به شماره حسابی که با آن پرداخت انجام شده است واریز خواهند شد.

ماده 6) همه سفارشات الزاما باید داخل سایت ثبت و پردازش شوند. از این رو پاسخگویی به متقاضیان حضوری ممکن نمی‌باشد.

آخرین بروزرسانی: 1 بهمن 1399 ساعت 16:24